torsdag 7 maj 2009

trassel

ooo såå mycket i tankarna just nu och jag måste reda ut det snabbt innan ja blir alldeles tossig=/ Lite jobbstuff och framtidsstuff, lägenheten,pojkar,kompisar, resor.
Varar ärlighet längst eller finns det tillfällen då man bara ska hålla tyst o bete sig som att allt är finemang?! Är det bara sig själv man kan lita på i längden...hur tragiskt vore inte det!! Man ska vara sann mot sig själv men vad gör man när man känner att man inte duger eller räcker till? Ska man ändra på sig då...och det där med att lådsas att allt är ok..hur länge skulle man stå ut? Jag skulle nog gå in i väggen=/ Jag vill omge mig av människor jag tycker om och jag tycker en lättsam och "skojjig" omgivning inte behöver tas som oseriös!!! Varför är det dåligt att kombinera vänner o jobb? Jag vill gärna behålla både vänner o jobb...verka inte som det är så gott om båda delarna just nu...
Hur ser vi människor på varann och hur ofta kan man få en ärlig andrachans till hur folk uppfattar en? Jag vet hur jag inte vill uppfattas men varför känns det som jag tvingas i den riktningen? Kanske dags att bryta sig loss o verkligen LEVA! ...hmm sol och värme=) ska avsluta så inatt och drömma mig bort till framtida härliga platser! gonatt!

1 kommentar:

Patrik sa...

Jobbiga frågor, inga enkla svar, men tror definitivt på att man kan lita på andra än sig själv, att jobb går att kombinera med kompisar och att det mesta löser sig! *hugs*