måndag 2 maj 2011

en vecka har gått o det har vart mycker på g! Först va jag hemma i västerås på släkmiddag o fest=) Otroligt mysig middag,supergod mat och jättetrevligt att umgås alla kusiner=) dröjjer väl ett år tills det händer igen tyvärr=/
det va på lördagen det...på söndan tog jag promenad med mor till ikea..som INTE är det största ikea..vem sa det till mig?? i alla fall...jag o malin åt middag på harrys,förkröka hos mulins ex,visade oss på pluto..hrm jo jag vet..o sen på efterfest! Jag har då inte vart på efterfest på flera månader! Kanske beror på att är man i malmö så kan man ju stanna ute på sällen till kl 05. Men är du i västerås så stänger ju allt kl 02 o då vill man ju inte dra hem! Söndan tåg tåg o mer tåg för att komma hem till malmö igen=D fina malmö!

jobbat massa,vart på en myspicknick i slottsparken,flyttat till min nya lägenhet!=D besökt harrys både fredag o lördag....herre vart e min diciplin:P haha träffat folk från västerås,skrattat så det gör ont, njutit av vädret,jobbat ännu mer. Nu är jag URFATTIG så det blir till att sitta hemma. kuuul.

Inga kommentarer: