tisdag 10 maj 2011

trött trött trött är det bara jag som är så här slut?

har så mycket blandade tankar som snurrar i huvvet nu..det är så sjukt jobbigt=( jag bara grubblar över allt för mycket istället för att ta det som det kommer o inte ödsla min energi på saker som jag ändå inte kan kontrollera!!! FAN! Jag vet om att jag bara ska släppa det men vissa saker vill man inte släppa..hmmm.
Nu sitter jag i min nya lägenhet som jag har aldeles för mig själv=) men nu saknar jag sällskapet! det är ju inte alla som kan infinna sig hos en på tio minuter..
Jag hoppas att veckoslutet bjuder på en massa positiva saker och glada människor som faktiskt uppskattar mitt sällskap, för det behöver jag! Jobbar ju visserligen varje dag utom söndag men de e ok.ska försöka sola innan jobb för det va så himla skönt idag! Nu kan jag inte somna eftersom jag somnade till på soffan innan...attans.

Inga kommentarer: