måndag 2 maj 2011

Nu har jag precis tagit en morgonpromenad för att lämna ifrån mig nycklarna till caroli! Skönt! Idag vet ja inte vad jag ska hitta på mer...jag ska försöka att packa upp lite fler grejer iaf..det går sakta men säkert framåt=) det är askul när man upptäcker saker man inte minns att man hade,som julafton=P haha...

Jag funderar lite över om jag kan hämta fler saker från triangeln..det är ju ändå två månader kvar de ska bo där och som jag kommer att bo i ett okomplett hem=S Vad innebär det att hyra ut möblerat? Det är väl endast med stora möbler o inte med "saker"...fast nu har de ju haft allt där väldigt länge..hmm vill att zandra ska vakna till liv så hon kan hänga med o hämta lite stuff...men klockan är ju nu 12.34 så hon e väl inte i farten förrens typ fem...VAKNA VAKNA;-P

Inga kommentarer: