tisdag 1 februari 2011

cinda-fuckin'-rella

Idag har det flyttats vill jag lova! Mitt jobb bestod till en början med att bara vakta bil/lägenhet när de andra flyttade grejer. Sjuukt frustrerande att vakna kl 9 o stå o vakta en dörr=P Men de andra var jätteduktiga o snart stod där tomma rum som jag kunde börja städa! Musiken på högsta o tankarna vandrade mellan allt från jif&mop till cinderella! haha

Jag fick ta över en säng/bäddsoffa som vi ställde i min nya lya! Toppen verkligen=) När vi kört några vändor fram o tillbaks till camilla o alberts nya place(som förresten är så otroligt snyggt) o en vända till tippen så va det dags för belöningen= pizza =D sååå gott!!
Nu är jag ännu mer taggad över att hitta en egen lägenhet! Måste gå till HSB imorn...
Tanken var att gå ut o ta en öl efter allt städande men vi va alldeles för trötta så det blev chilla i mitt nya hem för några månader fram över istället.

Imorn har jag typ tusen grejer att göra också,hoppas jag bara orkar upp i tid för att hinna med allt innan jobbet.

Inga kommentarer: