tisdag 15 februari 2011

Ont i huvvet o ingen tid till att tänka!

Sthlm va helt underbart!! Blev bara fram o tillbaks men jag hann med en massa ändå! Håret är fixat,lunchade med mamma på jensens i sthlm (o ja malmö är bättre=P) Gick ut o dansade salsa o pratade minnen med ullis på kvällen. Dagen efter blev det pizza o film, Get him to the greek, hembesök hos annie o björn o fika med Christian på stationen innan tåget gick.

Jag reste med veolia o det va traumatiskt!! Det var ett gammalt tåg som var alldeles iskallt! Is på insidan av fönstren och dragit. I stort sett alla satt påpälsade med ytterkläder under hela resan o mina fötter frös till is!

Idag har jag jobbat långpass o därav dragit på mig en elak huvudvärk=( Imorn har jag öppning och jag börjar få lite ångest över att jag inte ens har tid att tänka! =S Efter jobbet så kan jag iaf njuta av ledig kväll och en ledig onsdag dagen efter=) Inte för att man är helt ledig ändå,har en del jag måste fixa med...

Det känns att som att så fort jag har det bra så är det något som måste gå fel..varför ska det vara så? Varför kan jag inte bara få vara glad o ha det bra... jag blir så trött.
Jag vill vara glad och få andra att vara glada och må bra,,,det är lite svårt när jag inte känner att jag orkar längre=(

Inga kommentarer: