söndag 20 februari 2011

facebook!!

Nu är jag nog sådär rastlös igen...=S hehe
Men är det bara jag som ibland bara vill skriva tillbaks lite halvtaskiga kommentarer till folks mesiga statusuppdateringar på facebook?? hahaha

Jag ska skärpa mig med facebook,det händer för det mesta ingenting där ändå. Jag kan tycka att det är läskigt hur beroende man gör sig av teknik..internet o facebook,telefon o sms. Snart pratar vi ALDRIG med varann som normala människor...Tänk hur mycket alla skulle få gjort också om de inte uppdaterade stup i kvarten om väder,vad de ätit till lunch,var de är just nu osv Men det ligger kanske i vår natur att vara nyfikna o intresseras av vad folk sysslar med helatiden,gotta oss åt andras misslyckanden, avundas när det går bra för någon annan. USCH så svenskt. Nu tycker jag att folk får bete sig o glädjas med varann=) Peppa varann o inspireras istället! Plus på karmakontot jepp jepp=P

Inga kommentarer: