torsdag 17 februari 2011

Jag lider av rastlöshet!!!!

har lyssnat igenom spotify,läst alla bloggar ja brukar minst tre ggr,sett ironman på tv, kollat på step up på datorn men kom bara till halva innan den började hacka, jag har tvättat,sökt lägenheter, startat konto på tradera,betalt räkningar,sorterat papper,handlat på ica, poppat popcorn o fixat grönsaker me dippa,facebookat, kollat igenom de fina bilderna som zandra tog igår....får ta o lägga upp några nu tror jag.
ÄÄLSKAR den här tröjjan som jag köpte i australien=)


Jag har ju som sagt svårt för att vara "normal" o fin på kort så jag gör oftast massa knasiga miner. Kul att bjuda på sig själv också iof.



Zandra som tagit alla bilderna,visst e hon duktig!! Nu längtar vi till sommaren då man kan fota utomhus också.

2 kommentarer:

Zandra sa...

kan ju bara säga att jag älskar dig och din frisyr! =)

elin sa...

omg hasslehoff! :)