söndag 6 februari 2011

Jag mår oförskämt bra nu=D

Jag mår så bra att jag är rädd att jag snart är för lycklig så att det ska hända något tråkigt.

Igår va askul!! Jag o Sandra körde ALL IN i klänning!?!? så inte min grej =P tyckte ändå jag fick till det ganska bra tillslut=) Vi drack bubbel hos mig efter att jag slutade jobba sen drog vi till harrys! Vissa skrattar åt mig för att jag alltid hänger där,men det är malmös bästa uteställe!=D Vi hade en astrevlig kväll! Tack till sandra min winggirl o "party-pooper-friend" som hon kallar sig själv för att pooper låter så kul! haha inte för att hon e en partypooper.

Idag har jag klarat mig från bakfyllan och tagit två promenader (till o från camilla o abbes lägenhet) Lyssnar på radio via mobilen o det är tamefasiken inte en enda dålig låt=) Jag ÄLSKAR hur musik kan få en på så bra humör!!

Nu sitter ja i soffan,kanske tar en promenad...jag är sugen på godis!

Inga kommentarer: